Kollektion, collection.

Hade otroligt tråkigt under kvällen igår så jag drog fram en del gamla skisser och teckningar jag gjort (De var otroligt hemska..) och snabbskissade ner de plaggen jag tyckte mest om. Så här har ni dem.. närmsta tiden framöver ska jag försöka sätta ihop min första riktiga kollektion.. endast skisser då förståss! Dock kommer jag skissa upp alla plagg var för sig och blandade tillsammans på modeller.. så håll utkik om ni vill se mer! Och ursäkta mig för dålig bloggning.. har inte riktigt kommit in i det här med att blogga jämnt och ständigt, ska försöka få in lite mer om mig och mitt liv nu också.

 

 


Kommentarer
Postat av: Vilgot aka Listella

Vad fin! Jag har också funderat på att göra en kollektion och så!

2012-04-22 @ 08:56:32
Postat av: Tezz

Åh, gud vad fina! Önskar jag hade din talang. (=0.0=)

2012-04-29 @ 16:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0