Statistik.

Här har ni en bild på statistiken senaste dagarna.. tänkte ni kanske ville se..

Det är helt otroligt.. det är så många besök att jag blir chockad av att kika in på statistiken, haha! Idag hade jag 64 unika besökare, och igår.. 83! Herregud. Tack så hemskt mycket alla er läsare och ni som följer min blogg, det betyder verkligen jättemycket för mig! Tack för allt ert stöd, tack.. tack, och åter igen tack! Jag är verkligen enormt tacksam.. jag hade aldrig trott när jag startade den här bloggen att det faktiskt skulle gå såhär bra. ^^

Nu när bloggen går så bra får jag verkligen lust att bli mer aktiv, så det lär bli lite fler inlägg.. kanske även fler om mitt liv och inte bara om skisser! :D

 


Kommentarer
Postat av: Anja

Absolut inte illa, det är extremt bra! Du är SÅ grym!

2012-06-26 @ 19:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0