Stolthet.

Har länge inspererats av de sju dödsynderna och velat göra en design till var och en.. men det har aldrig blivit av, men nu har jag satt igång! Ska försöka få upp en skiss varje dag med en ny "Dödsynd", jag börjar med en av mina favoriter.. stolthet, sökte upp information på internet om dessa dösynder och fann att stolthet oftast förknippades med djuret påfågel och färgen Violett. Så jag gjorde en glamourös påfågel-klänning med läckra detaljer, jag valde att behålla designen i svartvitt eftersom jag i första hand inte hade färgerna jag ville ha, och för att det ger ett lite mer mystiskt intryck. Så jag hoppas ni gillar den, påfågelfjädrarna tog en stund att få till.. och jag är nöjd med den.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0