Ny skiss..

Ja, här kommer jag med en ny skiss.. Jag gjorde även en video, eller ja.. filmade när jag ritade den här, ni kan se videon HÄR. Och om ni verkligen gillar min lite oaktiva blogg kan ni även följa mig HÄR (Allt du behöver göra är att bli medlem på bloglovin och sedan klicka på "Följ bloggen", det är helt gratis).

 

Och bortsett från allt skissande så är det snart sommar.. själv är jag inte så mycket för den här årstiden och önskar bara att jag kunde lägga mig i ide och sova igenom det hela.. men tyvär går det ju inte.

Vad tycker ni om sommaren, är det er favoritårstid? Min är hösten helt klart. Har planerat att skissa upp de fyra årtiderna som klänningar.. men det har aldrig blivit av, det kanske är dags snart då..

 

 


Kommentarer
Postat av: E.A.I

den finns på gsm! har du gjort den?? och hur blev du designer på gsm??

2012-05-13 @ 10:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0